10 טיפים נבחרים מתוך דף העסק

רעות שלומי רסלר שיווק אישי

15/06/2013- טיפ הזהב שלי מתוך פאנל הנטוורקינג הנשי בפסטיבל השאקטי:
אנא אל תנסי להיות מי שאת לא, אל תנסי להציג את העסק שלך במקום שהוא לא נמצא בו ואל תדקלמי מילים וסיסמאות ששמעת אחרות מדקלמות.
תהיי את.
גם אם זה אומר שאת והעסק שלך לא מגובשים כפי שנדמה לך שצריך.
ברגע שאת מביאה את עצמך לנטוורקינג באוטנטיות את מאפשרת לאחרים להתחבר אלייך באמת באמת, לרצות לשמוע ולהכיר עוד. שימי לב שכאשר את מביאה את עצמך בכנות, קשה מאוד שלא להקשיב לך ומגיעות שאלות ותגובות.
נכון, זה לא תמיד מוכר ומוביל במיידי להפניות
אבל זה בהחלט מוביל לצמיחה משמעותית שתוביל בעתיד להפניות שאליהן את מייחלת. כאלה מדויקות, שגם מתממשות וממשיכות להגיע.
שבוע נפלא 🙂
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/663763530306718

30/05/2013- אנא המנעי משיווק אגרסיבי,
שיווק על אוטומט, מנוסח וידוע מראש, לא מתואם לסביבה שבה הוא מבוטא, חסר רגישות או כבוד לקהל היעד.
שיווק אגרסיבי הוא שיווק "כאילו" אישי אבל בעצם משוכפל, בעל הבטחות גרנדיוזיות.
כתיבה כמו- "רק היום" או "זה קורה עכשיו" "או רק אצלי.." משדרת תחושת דחיפות זולה,
חינם או ללא תשלום עלולים לשדר זילות וחוסר ערך.
שווק מהלב ומהבטן, כתבי וספרי את האמת שלך. הקשיבי לקהל היעד שלך, תשאלי אותו מה חשוב לו ומה הוא צריך ותעני בהתאם דרך השיווק שלך. בהצלחה!
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/654343391248732

09/04/2013- שימי לב כמה זמן מחשבה ואנרגיה את משקיעה באכזבות, בקולות המחלישים ובסירובים שאת מקבלת בדרך להצלחה,
שימי לב כמה זמן וכמה מקום את נותנת להצלחות ולהשגים שלך.
טפיחות גדולות לעצמך על התקדמות והשגים יחזקו אותך ויבטיחו התמודדות קלה יותר עם האתגרים שבדרך.
כדי להגיב לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/629640087052396

03/04/2013- זה לא איך לשווק: סרטונים, וויבנרים, אתר, פייסבוק…
זה מה לשווק ולמי.
כדי להיות גדולה באמת חשוב שהשיווק שלך יצא מבפנים,
מחובר לרצונות ולצרכים שלך,
חשבי במי את בוחרת להיות לך ללקוחות ואיך את רוצה להעניק להם,
כדי להצליח להיות במקום הזה, ממוקדת, ללא הפחד להפסיד "את כולם", חשוב שתחזקי את עצמך- לא מבחוץ בעזרת כלים פרסומיים שמישהו אחר בנה לך- אלא מבפנים, חיזוק פנימי שיעביר לך את הידיעה הרציונלית שאת טובה ושיש לה מה לתת, לתחושה ורגש שילכו איתך תמיד, גם לשיווק שלך.
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/626712207345184

22/03/2013- תהליך השיווק של סדנת "להיות גדולה" לווה ומלווה באתגרים לא מעטים.
למרות שמאחוריי עשרות סדנאות ומאות נשים מרוצות ששואבות ממני ומדרכי השיווקית השראה יום יומית, המפגש מבוא שפתחתי לא התמלא וההרשמה לסדנא מתנהלת בעצלתיים.
רגע לפני שנסחפתי לחיפוש שיטות שיווק שונות ומשונות, רגע לפני שניסיתי להפעיל מניפולציות פרסומיות שממני והלאה, עצרתי ועשיתי ואני עדיין את הפעולות הבאות שכבר מניעות את ההרשמה לכיוון הרצוי לי:
1. שאלתי את עשרות המתלבטות ולקוחות העבר שלי מה מונע מהן להירשם, (בדיעבד השאלה הנכונה הייתה צריכה להיות- מה היה מניע אתכן להירשם). בעקבות התשובות שלהן ועם הקשבה לצרכיי ורצונותיי, קיצרתי את הסדנא משמונה מפגשים לארבעה מפגשים.
2. עצרתי ושאלתי את עצמי מה מטרת הסדנא עבורי!!! כן כן, עבורי. לפני שאני רוצה להעביר מסר שיווקי ללקוחותיי על המטרות של הסדנא עבורן, חשוב שאבין את חשיבות הסדנא עבורי. מצאתי את המטרה הזאת בחשיבות עליונה:
רצון לעבור תהליך גדילה עסקית בקבוצה שיאפשר לי:
א. להרוויח יותר כסף ולהרגיש טוב מאוד לגביי זה.
ב. לשחרר מחסומים או קשיים שיווקיים אישיים שלי על מנת להשיג את מטרה א.
ג. להמשיך להנות ולהגשים את עצמי לאורך כל הדרך, לשמור על אמינות ויושר ובעיקר לשמור על ההקשבה הפנימית שלי.
3. המשכתי בעצירה שלי והתבוננתי בשיווק שלי עד אותו הרגע וראיתי שחוסר בטחון ופחד מחוסר הצלחה מניע אותו. עצרתי וחשבתי מה תהיה המשמעות עבורי במידה ולא יהיו לי נרשמות בהתאם לציפיה שלי. הבנתי שהערך העצמי העסקי והאישי שלי לא נמדד לפי זה ושחררתי או לפחות אני עדיין בתהליכי שחרור.
4. עבדתי על הערך של עצמי כמנחה מקצועית ומעולה בתחומה.
ההמשך יבוא….
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/621015127914892

19/03/2013: חג הפסח יכול להיות נטוורקינג מאוד מקדם עבורך,
ספרי ושתפי בהנאה את משפחתך וחברייך בהתקדמותך המקצועית, זה זמן מצוין לבקש עזרה מדויקת בשיווק והפצה, כולם נפגשים עם כולם ואווירת הצמיחה והפריחה בכל מקום.
אל תתביישי ונסי לא לפחד ולהעמיס ותראי כמה התעניינות וחיזוק תקבלי בתמורה.
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/619531601396578

04/02/2013- שימי לך למטרה למצוא את הדרך להנות מהשיווק שלך.
אם את אוהבת לתת ולהעניק, עשי זאת דרך השיווק.
אם את נהנת ללמד ולהדריך, עשי זאת דרך השיווק.
אם את אוהבת במה ומשחק, עשי זאת דרך השיווק.
אם את נהנת להקשיב לעצמך, לאחרים, עשי זאת דרך השיווק.
כשהשיווק הוא חלק ממך, הוא חלק ממה שאת אוהבת לעשות,
ההצלחה כבר כאן.
לקריאת התגובות לחצי על הלינק:  https://www.facebook.com/reutshivook/posts/595450020471403

27/01/2013- הכי קל זה לפרסם ולצאת,
הכי קל זה לעשות העתק והדבק,
כי לא נעים להשאר ולהגיב, שלא יחשבו שאת עושה זאת רק לשם הפרסום חו"ח…
הכי קל זה לחלק פליירים
הכי קל. מדפיסים ושמים בתיבת הדואר.
לדפוק בדלת ולהציג את עצמי? מה פתאום…
היום אני מזמינה אתכן להפסיק לחפש מה עוד,
להפסיק לחפש אפיקי שיווק חדשים ושטחיים,
היום אני מזמינה אתכן לשווק לעומק,
לנסות ולהכיר טוב יותר את קהל היעד שלכן,
להתעמק בלהקשיב לו,
לשאול אותו, מה הוא רוצה ומעדיף,
ליצור איתו קשרי עומק אמיתיים.
נכון, זה יכול להיות יותר מורכב לפעמים,
אבל זה גם הרבה יותר אפקטיבי ומצמיח.
בהצלחה!
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/587724391243966

21/11/12- אחד התובנות הכי גדולות שלי בנושא העסק והשיווק זו התובנה שהעבודה על גבולות ברורים היא הכרחית עבורי על מנת להצליח להגיע להשגים ממשיים, על מנת להצליח לייצר רווחים מספקים. גבולות בעסק משדרים בטחון, מקצועיות, יציבות והערכה. עסק בעל גבולות ברורים ימשוך אליו לקוחות מכבדים בהתאם. אם את בעלת עסק כזה את לא תתעסקי עם איחורים או ביטולים של הרגע האחרון, לא תרדפי אחרי תשלומים, לא תרגישי שנתת והענקת יתר על המידה ולא בהתאם לתשלום שאותו קיבלת. הלקוחות שלך ישלמו לך בזמן ובהערכה, יקפידו להגיע בזמן ולא לפספס, יתקשרו ויצרו קשר במסגרת זמן סבירה כפי שהגדרתם, יגלו אחריות כלפייך וכלפי התהליך ששילמו עליו.
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/551450578204681

11/10/2012- טיפ היום על כתיבה שיווקית: כל משפט שהלקוח אומר לכם בקשר לעצמו יכול להפוך לטקסט שיווקי נפלא. למשל לקוחה שאמרה לי השבוע שזהו עכשיו כשנגמרו החגים היא חייבת לחזור לשגרת שיווק ולהביא לקוחות והכנסה.
מהמשפט הזה אני יכולה לצאת למאמר, פוסט קצר, גלויה או ניוזלטר.
איך?
לכתוב מהבטן, בשפה מדוברת, קצר ולעניין, בצורה סיפורית והכי חשוב: לנסות להכנס לראש של הלקוחה,
לנסות ולהבין מה יכול להקל עליה את החזרה לשיגרה, והפעם לא מתוך לחץ או תחושת מחסור.
לנסות ולשדר דרך הטקסט שאני, אולי, יכולה להבין אותה.
לקריאת התגובות לחצי על הלינק: https://www.facebook.com/reutshivook/posts/531893823493690

הי, אפשר להשאיר לי כאן תגובה (-:

השאר תגובה





דילוג לתוכן