יש לי רק לקוחה אחת מיוחדת במינה

בוקר טוב ושבוע נפלא,
התרגשתי עד דמעות מכתבה במוסף גלריה של הארץ על נתן, מתמודד ריאלטי ובעל מסעדת הבית התימני בבאר שבע,
נתן מספר בכתבה על סיפור הצלחתו והצלחת המסעדה
הוא העז לפתוח מסעדה פשוטה בבייתו בלב שכונה א', ולא ליד קניון או מרכז מסחרי אחר,
ובמשך זמן רב היה מכין אוכל וזורק כי לא היה כל דורש מלבד איש אחד מבוגר ועלוב למראה  שהיה מגיע יום יום לאכול ארוחת צהריים,
נתן היה מאכיל אותו ומשרת אותו כאילו הוא היה ראש הממשלה.
יום אחד הגיע בנו של הלקוח היחיד והמיוחד הזה, איש עשיר ובעל קשרים, אכל והודה לנתן על זה שהוא מאכיל את אביו וסידר לו גם כתבה בעיתון,
כתבה שהביאה לנתן את ההצלחה לה הוא חיכה.

הסיפור הזה מחזק את הידיעה הפנימית שלי שכאשר עושים משהו טוב ואיכותי, מהלב והנשמה, ומעריכים כל לקוחה!! כל לקוחה, ההצלחה בוא תבוא.
למעשה ההצלחה כבר קיימת כבר באותו הרגע,
אם יש לקוחה אחת מרוצה יכולות להיות עוד עשרות ומאות לקוחות מרוצות,

נתן לא שיווק את עצמו באופן מיוחד, החשיפה הגיעה אליו בקלות, בלי שהוא התאמץ מלבד המאמץ לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב:
לבשל ולתת שירות מעולה.

מזמינה אתכן להקדיש תשומת לב למחשבה איך אתן נותנות שרות מעולה ללקוחות שלכן?
האם זה מתבטא במחיר, במתנה או בהעמקת הקשר האישי שלכן איתן?
אולי לשדרג את יכולת ההקשבה וההכלה ללקוחות שלכן?
אשמח לקרוא רעיונות שלכן לשדרוג השירות והמענה הקשוב שאתן נותנות ללקוחות,
אשמח גם לקרוא בקשות שלכן, אם יש משהו שתרצו שאכתוב עליו או שאלה אישית לגבי ההתקדמות העסקית שלכן,
מוזמנות לפנות אליי בכייף.

אחת מכן נענתה להזמנתי בשבוע שעבר ושאלה אותי
"איך מתחילים וכותבים ניוזלטר?" 
עניתי לה שניתן להתחיל מהמייל הפרטי שלה, דרך יצירת קבוצת לקוחות או מתעניינות ושליחה דרך עותק מוסתר על מנת שלא לחשוף את המיילים אחת של השניה,
חשוב לכתוב ולשתף שזהו לכן המייל העסקי הראשון ושמי שרוצה לרדת מרשימת התפוצה שתשלח לכן מייל חוזר עם בקשתה לרדת מהתפוצה. אתן יכולות לצרף למייל מתעניינות, לקוחות ותיקות וחדשות, בני משפחה וחברים שאתן חושבות שהמייל יכול לתרום להם.
בשלב מתקדם יותר כשרשימת התפוצה שלכן גדלה אתן יכולות לרכוש שרות של הפצת מיילים כמו זה של מסר עשר, רב מסר או אחרים שיש בשוק (יש גם בחינם).

השלב הבא זה לכתוב תוכן איכותי, לשלוח מסר תקשורתי ובעל ערך. אפשר לכתוב משפט קצר או פסקה קצרה עם תובנה מסוימת או טיפ טוב
או לשלוח תוכן עשיר וארוך כמו זה שאני כתבתי הפעם.
ניתן לקשר במייל לאתר, בלוג או דף עסק אם יש לכן
וכמובן לצרף פרסום על שירות או מוצר שניתן לרכוש אצלכן.
איך כותבים תוכן מתאים?
דמיינו בראשכן לקוחה אחת שאתן רוצות לכתוב לה משהו, להעניק לה ערך מוסף על פי הכרותכן איתה וכתבו כאילו אתן כותבות רק לה.
בהצלחה!

שלכן,

רעות.

(מתוך הניוזלטר שנשלח אתמול לרשימת התפוצה של גדולה, על מנת להרשם אליו חזרי לדף הבית)

הי, אפשר להשאיר לי כאן תגובה (-:

השאר תגובה





דילוג לתוכן