הלקוחות שלי מעריכות אותי

 

מכירה את המצב הזה שבו את נותנת ונותנת מעצמך ומכל הלב ומי שבצד השני או לצידך, לא מעריך את זה?
זה מצב נפוץ אצל אנשים, נשים ועצמאיות בפרט.
אנחנו נותנות מכל הלב, ממש טובות במה שאנחנו עושות, אבל הלקוחות לא מעריכים ולכן מאחרים, מחסירים, לא מתמידים, לא מפנים וגם לא מגיעים.
אז מה לעשות כדי שיערכו אותנו יותר?
להעריך את עצמנו!
למחוא לעצמנו כף על כל צעד ושעל
כל התקדמות, כל לקוח, כל הכנסה וכל התנסות ראויה להתפעלות והערכה.
במקום שבו את מעריכה את עצמך ואת מה שאת עושה, אנשים יעריכו אותך ואת מה שאת עושה
ויקחו את זה איתם הלאה, לחיים שלהם ולחיי הסביבה שלהם.

בואי נפסיק יחד לשים דגש והגדלה למקומות ולרגעים שבהם אנו "לא מספיק"
ו "לא הספקנו" ונשים מראה וזכוכית מגדלת למקומות ולרגעים שבהם אנחנו כן.
כן הספקנו, כן עשינו, כן גדלנו, כן הצלחנו. 

משם מגיעות ההגשמות וההצלחות האישיות והעסקיות.

10371581_10152432324807042_6999442413012922639_n

 

הי, אפשר להשאיר לי כאן תגובה (-:

השאר תגובה





דילוג לתוכן